080810

förlåt allesammans för en sämre uppdatering och inlägg utan bilder ;o
Men det blir te att efterblogga lite så here we go!
Åkte till stallet igår runt 1 tiden, red och det gick JÄTTEBRA !
han har verkligen börjat att slappna av på riktigt eller så, han hittar formen lättare och bättre för varje dag.
Och jag kan inte mer än att vara  nöj med gårdagens ridning !
Kunde dock inte rida så länge eftersom Berit skulle ha lektion och jag ville inte vara i vägen så jag red en halvtimma ungefär :)
ganska skönt faktiskt, med tanke på värmen som var igår!
Blev tyvärr inga bilder heller eftersom jag glömde kameran hemma :p
hade tänkt ta med den idag också, men såklart... jag glömde den :p
jag har inte världens bästa minne känner jag ;)
men ridningen idag gick jättebra !
han var V Ä L D I G T koncentrerad! oj, han jobbade verkligen!
mycket tugg och slem blev det också ;)
hahah, man såg nästan som små spår efter oss där vi hade ridit i paddocken, spår av vitt skum från min älsklingshäst ^^
Men, duktig var han iaf, och imorgon ska jag satsa på att jobba lite med bommar som jag hade tänkt att göra idag, men blev inte så eftersom Birgitta longerade och Amanda red igenom ett program så orkade inte dra runt på en massa bommar och vara allmänt ivägen ;p
Berit var och tävlade idag också..(på tal om tapetrulle).. det gick jättebra för henne vad jag förstod, LB1 i Bollebygd, 66,55% och placering ! Väldigt bra tycker jag :D
Så både Berit och Houston var duktiga idag :D G R A T T I S ! :D

Nu ska jag sätta på en kopp thé och sedan titta på en bra film!
hörs imorgon allihop :)
XOXO ceciliabjörck

Kommentarer
Postat av: Johanna - Elev på Flyinge

Kul att det gått så bra med ridningen! :)

2010-08-09 @ 12:54:24
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0